چاپ فوری افست
چاپ فوری افست

چاپ فوری افست

اشتراک گذاری

چاپ فوری افست جزو مدرن ترین خدمات چاپ محسوب می شود. در این مدل چاپ غیر تماسی امکان آماده سازی انواع بروشور، کتاب، کارت ویزیت و کاتالوگ جعبه و بسته بندی وجود دارد و مراکز چاپ این روزها شیوه های نوین مانند چاپ فوری افست را برای طراحی و آماده سازی تعداد روزنامه ها و مجلات با تیراژ بالا انتخاب خواهند کرد.
با روی کار آمدن لیتوگرافی یا همان چاپ فوری افست ، صنایع مختلف توانستند با هزینه کم، ورق های بسیار زیادی را چاپ نمایند.برای پیدا کردن معتبرترین مرکز چاپ افست تهران حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

منظور از چاپ فوری افست چیست؟

در چاپ فوری افست، رنگ ها با کمک غلتک روی کاغذ کشیده می شوند. افزایش دقت در این روش چاپ به دلیل دوگانه‌بودن غلتک ها است؛ در واقع هنگام استفاده از چاپ افست، دو بار غلتک از روی صفحه عبور می‌دهد، یک مرتبه برای پخش‌کردن رنگ و بار دیگر به جهت ایجاد فشار و انتقال دقیق جزئیات طرح، غلتک عبور خواهد کرد.

چرا از چاپ فوری افست استفاده کنیم؟

چرا چاپ فوری افست طرفداران زیادی پیدا کرده است؟ مزیت چاپ افست چیست؟ قطعا آشنایی با مزیت های چاپ افست می-تواند شما را ترغیب به استفاده از این روش چاپ غیر مستقیم نماید. در این قسمت مواردی از مهم ترین مزایای چاپ افست را شرح می دهیم:

چاپ افست سازگار با هر نوع سطح

با کمک دستگاه های چاپ فوری افست می توانید طرح مورد نظر خود را بر سطوح مختلف اجرا کنید. سازگاری با همه سطوح یکی از مهم ترین ویژگی های چاپ افست است. از کاغذ و کارتن های سبک تا چرم و حتی فلزها همه می توانند با چاپ افست سازگاری داشته باشند. پس اگر در کسب و کار خود نیاز به چاپ برندتان روی سطوح مختلف دارید، بهتر است از روش چاپ افست بهره ببرید.

تیراژ بالا در کم‌ترین زمان ممکن

تا به امروز شده به این موضوع فکر کنید که چگونه حجم زیادی از روزنامه و مجلات در روز چاپ می شوند؟ چاپ فوری افست یکی از سریع ترین راه های چاپ در جهان می باشد. با بهره گیری از چاپ افست، در سریع ترین زمان ممکن می توان روزنامه ها و پوسترهای تبلیغاتی را تهیه کرد.

با استفاده از دستگاه چاپ افست میتوان بیش‌ از هزاران سری چاپ کاتالوگ های شرکتی را می توان آماده کرد. به همین علت گزینه بسیار مناسبی برای شرکت های بزرگ خواهد بود. صرفه جویی در وقت جزو بهترین مزیت استفاده از چاپ افست به شمار می آید.

مرغوبیت کیفیت متون چاپ‌شده

چاپ بی کیفیت همیشه یک معضل بزرگ برای کسب و کارها بوده است؛ اما چاپ افست برای این مشکل هم چاره ساز می باشد؛ چراکه به کمک چاپ فوری افست تصاویر و متون با بیشترین کیفیت ممکن بر سطوح مختلف حک خواهند شد.

چاپ افست برعکس دیگر روش های چاپ دقت زیادی دارد. مسئول چاپ قابلیت تنظیم میزان جوهر را در دست دارد، از این‌ رو چاپ یک نواخت با چاپ افست دیگر یک خیال باقی نخواهد ماند. هرچند که مهارت افراد در اجرای دقیق آن هم بی تاثیر نیست.
اگر به دنبال چاپ بی عیب هستید، پیشنهاد می کنیم به سراغ چاپ افست بروید. قطعا با یک‌بار امتحان‌کردن چاپ افست، رضایت بالایی از نظر کیفیت آن خواهید داشت. ماندگاری چاپ افست هم به معنی کیفیت بالای آن خواهد بود.

قیمت بسیار مناسب و به‌صرفه

هزینه چاپ این روزها خیلی بالا رفته است و تمام صاحبان کسب و کار های بزرگ به دنبال پیداکردن به صرفه‌ترین روش های چاپ میگردند. چاپ بنرهای تبلیغاتی یا تولید کاتالوگ محصولات در تیراژ بالا هزینه‌های هنگفتی را دربرخواهد داشت.

چاپ افست تهران می تواند در کاهش هزینه های چاپ به شما کمک کند. با وجود دستگاه های پیشرفته چاپ افست، سرعت عمل در چاپ بالاتر می رود؛ تیراژ بالای 1000 عدد مقاله را به‌آسانی و در چند دقیقه می توان با چاپ افست آماده کرد.

قیمت ها هم در این نوع از چاپ خیلی مناسب تر از دیگر شیوه ها است. ارزان ترین قیمت های چاپ افست در تهران را می توانید از کارینو بیزینس بخواهید. تنها کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

بیشتر بدانید:مزیت چاپ لوگو روی لیبل

 

 

چاپ فوری افست

 

 

هزینه چاپ فوری افست چقدر است؟

قیمت چاپ افست در تهران و شهرستان به عوامل متعددی وابسته است. تعداد رنگ های بکاررفته در چاپ، قطع چاپ و تعداد تیراژ از جمله عوامل موثر در قیمت چاپ فوری افست  می باشد. البته شایان ذکر است که اندازه دستگاه ها و لوازم چاپ افست می توانند هزینه را تغییر بدهند. دستگاه های بزرگ تر، قیمت بیشتری دارند؛ به همین علت توصیه می کنیم قطعه چاپ را با توجه به نیاز خود انتخاب فرمایید تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

 

چاپ فوری افست چند مدل انجام می شود؟

چاپ افست به‌صورت قطعه های نیم ورقی تا هشت ورقی انجام می گیرد. شرکت های بزرگ برای چاپ سریع تر کاتالوگ های مورد نیاز خود می توانند قطع بزرگتر را انتخاب نمایند. درضمن شایان ذکر است که قطع رولی هم در برخی کشورها برای چاپ افست مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دیگر چاپ افست با توجه به تعداد رنگ محاسبه می شود.

بیشتر بدانید:انواع کاغذ چاپی

چاپ فوری افست در چه مواردی کاربرد دارد؟

شاید این سوال در ذهن شما هم به‌وجود آمده باشد که چاپ افست در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟ یا این‌که برای چه چیزهایی می توان از آن استفاده نمود؟ در این بخش قصد داریم مهم ترین کاربردهای چاپ افست را به‌صورت خلاصه بررسی کنیم. برای کسب اطلاعات دقیق تر راجع به کاربردهای چاپ افست حتما این قسمت را به طور کامل مطالعه نمایید.

چاپ رنگی

چاپ رنگی در تمام کسب و کارها یک نیاز ضروری محسوب می شود. دستگاه های چاپ فوری افست  می توانند چاپ رنگ هر نوع طرح را امکان پذیر نمایند. در چاپ رنگی به روش افست، جزئیات طرح به شکل کامل منتقل می شود. اگر حک طرح های رنگی بر سطوح مختلف برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است، توصیه ما به شما چاپ افست می باشد. کاربرد دستگاه های چای افست در آماده سازی طرح های رنگی بسیار متنوع است.

چاپ روزنامه و مجله

چاپ انواع روزنامه ها و مجلات با دستگاه چاپ فوری افست به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد. برای آن که تعداد زیادی از روزنامه ها به دست مردم برسد، باید از دستگاه هایی با کیفیت بالا استفاده شود. روزنامه هایی که با تعداد بالا در سطح شهر پخش می شوند، در چندین دقیقه با چاپ افست آماده شده‌اند.

چاپ بروشور، پوستر، کاتالوگ و بنر تبلیغاتی

کاتالوگ و بروشور های تبلیغاتی برای رشد هر نوع شرکت و کسب و کار ضروری هستند. برای چاپ فعالیت های تبلیغاتی خود نیاز نیست هزینه های گزاف خرج کنید؛ با کمک چاپ افست تهران به‌راحتی و با سرعت بالا می توانید بنرهای جذابی را برای شرکت یا فروشگاه خود تهیه نمایید. کسب و کارهای بزرگی در سطح کشور برای تهیه بروشور و کاتالوگ های تبلیغاتی خود از خدمات مجموعه کارینو بیزینس استفاده میکنند.

چاپ روی کارتن، چرم و انواع جعبه کاغذی

شما به‌راحتی می توانید علاوه‌بر چاپ روی کارتن و کاغذهای معمولی، روی چرم و فلز هم طرح مورد نظر خود را منتقل کنید. شاید این لذت بخش ترین کاربرد چاپ فوری افست حساب شود. به طوری این کاربرد می تواند زمینه ساز شروع فعالیت کارهای هنری و کسب درآمدهای نوپا باشد.

 

چاپ فوری افست

 

 

کلام پایانی

چاپ افست برای هر مدل بروشور، کتاب، کاتالوگ، مجله، روزنامه و کارتن های بسته بندی کاربرد دارد. قیمت پایین، کیفیت بالای چاپ و قابلیت استفاده روی تمام سطوح جزو مزیت های استفاده از خدمات چاپ افست به شمار میرود.
مجموعه کارینو بیزینس با قیمت بسیار مناسب تر از همه جا می تواند خدمات چاپ شما را انجام دهد. چاپ افست برای شرکت های کوچک و بزرگ، مغازه و فروشگاه ها و به‌ طور کلی برای تبلیغات و بازاریابی، معرفی خدمات یا محصولات مورد کاربرد قرار میباشد. تفاوتی ندارد که چه نوع فعالیتی انجام می دهید، در هر صورت نیاز به خدمات چاپ فوری افست خواهید داشت.

مجله نامه های مرتبط