فرمول فرمول ریلز میلیونی در اینستاگرام
فرمول فرمول ریلز میلیونی در اینستاگرام

فرمول ریلز میلیونی در اینستاگرام

اشتراک گذاری

اگر بازدید پست و استوری های شما پایین آمده این موضوع تقصیر شما نیست،چرا که با فرمول ریلز میلیونی که ما در اختیارتان قرار  میدهیم میتوانید بازدهی عالی از اینستاگرام داشته باشید.ریلز قابلیت جدیدی است که اینستاگرام چندیست منتشر کرده و به راحتی جای دیگر محتوا هارا گرفته در دامه برایتان توضیح میدهیم که ریلز چیست؟چه قابلیت هایی دارد؟ و بهترین روش های بارگذاری یک ریلز حرفه ای که باعث دیده شدن شما میشود چیست؟پس در این مقاله با کارینو بیزینس همراه باشید.

 

 

فرمول ریلز میلیونی در اینستاگرام

ریلز چیست؟

ریلز قابلیتی میباشد که این اپلیکیشن در سال 2020 به کاربران خود ارائه کرده است

ویژگی ریلز اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که ویدیوهای کوتاه، جذاب و سرگرم کننده بسازند و از افکت ها و موسیقی روی آن ها استفاده کنند. در واقع منظور از ریلز امکان ضبط ویدیو با مدت زمان 15 ثانیه تا 60 ثانیه میباشد و می توانید جلوه های صوتی، تصویری و موسیقی را به آنها اضافه کنید.
Instagram Reels دارای لیست بلندبالایی از موسیقی است که قبلاً در استوری اینستاگرام ظاهر شده است. در این فهرست آثار معروف و محبوب هنرمندان موسیقی بین المللی نیز وجود دارد که اجازه انتشار رایگان را دارند.

 

فرمول ریلز میلیونی در اینستاگرام

  1. تایم ریلز کوتاه
  2. جذابیت در 3 ثانیه اول
  3. تیتر جذاب
  4. اشتراک گذاری بالا
  5. موسیقی جذاب
  6. تعامل با مخاطب

 

اگر میخواهید یک ریلز با بازدهی بالا در اینستاگرام آپلود کنید حتما این پنج مورد را رعایت کنید شما باید بدانید زمان ریلز شما باید کوتاه باشد تا مخاطب حوصله اش سر نرود و علاوه بر این خوب است بدانید 3 ثانیه اول ویدیو شما تاثیر بسزایی در رشد ریلز شما دارد و همچنین سعی کنید تیتر انتخابی شما به طوری باشد که مخاطب هدف را جذب کند.جالب است بدانید انتخاب موسیقی جذابیت ریلز شمارا چندین برابر میکند سعی کنید موزیکی را انتخاب کنید که در ریلز های رقبا بازدید بالایی داشته و برای شما هم بازدید بالایی خواهد داشت.

 

تعامل با کاربر

 

تعامل کاربران یکی از مهم ترین رازهای موفقیت در اینستاگرام میباشد. در ابتدای تغییرات الگوریتمی در اینستاگرام و طبق آمار، کاربران 70 درصد از پست های فید و در عین حال 50 درصد از پست های دوستان نزدیک خود را از دست می دهند. اما با افزایش اهمیت بیشتر تعامل کاربران در الگوریتم جدید، مخاطبان این شبکه اجتماعی می توانند بیشتر از قبل پست های دوستان خود را ببینند. چگونه این الگوریتم می تواند بداند دوستان نزدیک شما چه افرادی میباشند؟

زمانیکه در فعالیت روزانه خود در اینستاگرام با پست‌ها و استوری‌های دوستانتان ارتباط برقرار می‌کنید، برای آن‌ها کامنت مینویسید، به استوری‌ هایشان جواب می‌دهید، پست‌هایشان را لایک می‌کنید و حتی برایشان پیام‌هایی در دایرکت می‌فرستید، اینستاگرام رابطه بین شما و داده‌ها را مپردازد و نمایش پست‌های آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهد.

بعد از به روز رسانی الگوریتم جدید و افزایش اهمیت تعامل با کاربران، مدیران این شرکت متوجه  این موضوع شدند که مخاطبان بیش از 90 درصد از پست های دوستان خود را در فید می بینند. به همین ترتیب، یکی دیگر از نشانه های مثبت که نشان دهنده کاربردی بودن این الگوریتم است، کاهش جستجوی کاربران برای یافتن پروفایل دوستان و مشاهده مجدد پست های آنهاست.

اهمیت دادن به کاربر

بی شک یکی از فرمول ریلز میلیونی در اینستاگرام نحوه برقراری ارتباط شما با کاربر میباشد شما باید بدانید که ارتباط گرفتن با کاربر یکی از مهم ترین قواعدی است که کاربر را همیشه دنبال کننده شما نگه میدارد برای مثال از کاربر بخواهید ریلز شمارا لایک کند و نظرش را برای شما کامنت کند و اگر از ریلز شما خوشش آمده برای دوستانش ارسال کند و نکته مهم اینجاست که باید حتما جواب کامنت هارا بدهید

یک فرمول دیگری هم وجود دارد که شما میتوانید با گذاشتن جایزه کاربران را وادار به فعالیت در پیج خود کنید.تا امار و ارقام بازدید و اشتراک گذاری و کامنت ها در صفحه شما بالا برود.

قرمول ریلز میلیونی در اینستاگرام

 

تاثیر ریلز در صفحه اینستاگرام

 

ریلز اینستاگرام تعامل صفحه شمارا بالا میبرد و بازدید صفحه را افزایش می دهد، اما اگر اینطور فکر می کنید که همه آنها فالوور همیشگی می شوند، باید بگوییم که دربیشتر مواقع اینطور نیست. اگر دنبال کننده ای که شما را در اینستاگرام از طریق ریلز فالو کرده باشد، در ویدیو یا پست بعدی نتواند با شما ارتباط برقرار کند، خیلی زود شما را آنفالو می کند.

پس باید بدانید فالوورهایی که شما را از راه ریلز های سرگرم کننده پیدا می کنند نمی توانند مشتریان ایده آل شما باشند. خیلی از آن ها از شما خرید نمی کنند و حتی ویدیوهای شما را دنبال نمی کنند و حتی اگر هم آن ها شما را آنفالو نکنند تبدیل به فالوور روح می شوند که این برای پیج شما ضرر دارد پس باید حواستان باشد تا مخاطب هایی که از طریق ریلز به سمت شما می ایند را با محتوا های هیجان انگیز و برقراری تعامل نگهشان دارید.

 

در این مقاله سعی کردیم شمارا با قابلیت جدید اینستاگرام و فرمول ریلز میلیونی در اینستاگرام  آشنا کنیم و نحوه ساخت آن و نکاتی که در هنگام درست کردن ریلز باید به ان توجه کنید را به شما آموزش دادیم برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن و رمز موفقیت در اینستاگرام با تیم کارینو بیزینس همراه باشید.

همچنین مجموعه کارینو بیزینس مشاور و همراه همیشگی شما از صفر تا صد کسب و کار شما میباشد

 

 

 

 

 

مجله نامه های مرتبط