صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام
صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام

صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام

اشتراک گذاری

تبلیغات در اینستاگرام 2.8 برابر موثرتر از تبلیغات در سایر شبکه های اجتماعی است. همین دلیل کافی است تا شما را متقاعد کند که اگر صاحب یک کسب و کار کوچک یا صاحب برند و یک شرکت بزرگ هستید، باید تبلیغات اینستاگرام را جدی بگیرید و از آنها غافل نشوید.

اما اگر می خواهید در دنیای بی پایان اینستاگرام تبلیغ کنید و به نتیجه مناسب برسید، به این راحتی نیست و باید فاکتورها را یاد بگیرید و به کار بگیرید.صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام

این عوامل عبارتند از قرار دادن قالب های تبلیغاتی، بودجه و نقاط هدف. برای یادگیری همه چیز در مورد صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام و کارکرد کسب و کار خود با اینستاگرام به ادامه مطلب بروید. تبلیغات در اینستاگرام باعث افزایش عملکرد و تعامل اینستاگرام میشود.

صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام از فرمت‌های محتوای مختلف پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تبلیغات را در تمام پلتفرم‌ها اجرا کنید تا ROI (بازدهی تبلیغاتی) خود را به حداکثر برسانید و به مخاطبان هدف خود در هر کجا که هستند دسترسی پیدا کنید.

۱. تبلیغات در استوری

این تبلیغات در قسمت استوری اینستاگرام نمایش داده می شود. تبلیغات استوری بسیار موثر هستند و در آخرین آپدیت اینستاگرام می توانید لینک وب سایت یا صفحه مورد نظر را در آن قرار دهید تا کاربر به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

می توانید از استوری تبلیغات برای بهبود آگاهی از برند خود، افزایش دسترسی آن، ارسال ترافیک بیشتر به وب سایت و جذب افراد بیشتری برای خرید محصول خود استفاده کنید.

۲. تبلیغات در ریلز (Reels)

تبلیغات ریلز در حال گسترش است. از تبلیغات روی Reels می توان برای دستیابی به مخاطبان جهانی، ایجاد آگاهی از برند، ایجاد تعامل در خود پلتفرم و همچنین آموزش و سرگرم کردن مخاطبان استفاده کرد.تبلیغات اینستاگرام

می‌توانید از ویرایشگر ویدیوی اینستاگرام In Video به همراه قالب‌های صوتی محبوب برای ایجاد تبلیغات Reels برای برند خود استفاده کنید. پس از وارد شدن به ویرایشگر، رسانه قالب را با رسانه خود جایگزین کنید و می توانید در عرض چند دقیقه آگهی خود را آماده کنید.

۳. تبلیغات تصویری

تبلیغات نمایشی به شما امکان می دهد محصولات یا خدمات خود را با استفاده از یک تصویر و یک CTA اختیاری تبلیغ کنید.

شما می توانید از این نوع تبلیغات برای افزایش علاقه به برند یا خدمات خود، افزایش آگاهی از محصولات خود و ارائه یک پیام ساده استفاده کنید که باعث می شود افراد بیشتر بخواهند با شما تعامل کنند.

این تبلیغات معمولاً برای مشاغل مبتنی بر محصول نیز به خوبی کار می کنند که می توانند پیشنهادات خود را به روشی ساده به نمایش بگذارند.

بهترین چیز در مورد تبلیغات مبتنی بر تصویر این است که ایجاد آنها بسیار آسان است، به راحتی قابل تنظیم هستند و می توان از آنها در مکان های مختلف در فیس بوک، اینستاگرام و … بدون تغییر یا ویرایش استفاده کرد.

۴. تبلیغات اسلایدی

تبلیغات اسلاید اینستاگرام از چندین تصویر تشکیل شده است که به شما امکان می دهد چندین محصول یا خدمات را به طور همزمان به نمایش بگذارید و راهی عالی برای بیان داستان برندتان است.سوشال مدیا

مزیت اصلی تبلیغات گروهی اینستاگرام این است که به شما امکان می دهد چندین محصول را در یک واحد تبلیغاتی نمایش دهید. این تبلیغات می تواند تعامل را افزایش دهد و به آنها کمک کند تا همه موارد را در یک گروه یا گروهی از محصولات مرتبط ببینند.

۵. تبلیغات در اکسپلور

تبلیغات اکسپلور ،یکی از راه های موجود در صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام میباشد. آنها در بخش کاوش اینستاگرام ظاهر می شوند و می توانند مخاطبان بسیار هدفمندی را جذب کنند. طبق گفته اینستاگرام، Explore روزانه بیش از 200 میلیون کاربر دارد و 83 درصد از آنها محصولات یا خدمات جدید را در اینستاگرام جستجو می کنند.

بهترین تبلیغات اینستاگرامی برای کسب و کار شما چیست؟

این مهم است که بدانید هر نوع تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب نیست. شما باید بهترین مکان و قالب را برای برند خود پیدا کنید تا بهترین بازگشت سرمایه را داشته باشید. برای ایجاد تبلیغات موفق در اینستاگرام،علاوه بر آگاهی درباره صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام، هنگام انتخاب نوع تبلیغ برای اجرا، باید این سه فاکتور را نیز در نظر بگیرید:

۱. هدف

به عبارت ساده، بدانید که به دنبال چه هستید. آیا می خواهید ترافیک وب سایت را از طریق تبلیغات یا نصب برنامه خود افزایش دهید؟

به عنوان مثال، اگر هدف شما جلب توجه بیشتر به یک نام تجاری یا محصول جدید است، اجرای تبلیغات Reels و Explore منطقی تر است زیرا این تبلیغات برای آگاهی از برند عالی هستند و می توانند با هزینه کمتری در معرض دید شما قرار بگیرند.

از طرف دیگر، اگر می خواهید فروش بیشتری برای فروشگاه آنلاین یا کسب و کار مبتنی بر خدمات خود داشته باشید، اجرای تبلیغات برای شما مناسب تر است.

۲. مخاطبان هدف

مکان، گروه سنی و سایر جزئیات در مورد مخاطب هدف شما برای تعیین نوع تبلیغ برای اجرا بسیار مهم است. برای مثال، اگر مشتریانی دارید که زمان زیادی را صرف Reels و Explore می کنند، بهتر است از هر دو نوع تبلیغات استفاده کنید.صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام

۳. بودجه

قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام نوع تبلیغات برای شما بهترین است، باید بودجه خود را بدانید. اگر به دنبال کار با بودجه محدود هستید و فقط دنبال کنندگان خود را هدف قرار می دهید، تبلیغات استوری اینستاگرام بهترین کار را برای شما خواهد داشت.

اما اگر مایلید کمی بیشتر برای دستیابی به مخاطبان جدید هزینه کنید، تبلیغات اکسپلور اینستاگرام یک گزینه عالی است.

۵ نکته ضروری برای اجرای بهتر تبلیغات اینستاگرام

اگرچه اجرای تبلیغات اینستاگرام می تواند برای برند شما معجزه کند، اما باید بدانید که چگونه آن را به درستی انجام دهید. بنابراین، در اینجا چند نکته و ترفند برای کمک به بهبود بازگشت سرمایه تبلیغات اینستاگرام شما آورده شده است تا صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام را بهتر بیاموزید:

  • ۱. از تبلیغات ویدیویی استفاده کنید
  • ۲. تبلیغات مختلف برای مراحل مختلف داشته باشید
  • ۳. مخاطبان خود را در ۳ تا ۵ ثانیه اول جذب کنید
  • ۴. مخاطب مناسب را درک کرده و هدف قرار دهید
  • ۵. مخاطب را سردرگم نکنید

ایده های تبلیغات در اینستاگرام

اکنون که فرمت‌ها و صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام را درک کرده‌اید، بیایید نگاهی به ایده‌های تبلیغاتی اینستاگرامی بیندازیم که می‌توانند الهام بخش شما باشند.الگوریتم اینستاگرام

۱. توصیفات مشتری را جمع‌آوری کنید

 ۲. به مشتریان خود تخفیف بدهید

۳. جلب توجه با یک داستان

کلام آخر

حال که با صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام آشنا شدید اگر می خواهید کسب و کار خود را در دنیای دیجیتال و مجازی تبلیغ کنید ما در کنار شما هستیم. آژانس تبلیغاتی کارینو بیزینس با تبلیغات در رسانه های و شبکه های اجتماعی معتبر می تواند بازخورد مناسبی از تبلیغات برای شما فراهم کند. برای دریافت مشاوره میتوانید با ما تماس بگیرید.

کارینو ، همراه کسب و کاری نو

مجله نامه های مرتبط