راه های افزایش بازدید اینستاگرام
راه های افزایش بازدید اینستاگرام

راه های افزایش بازدید اینستاگرام

اشتراک گذاری

اینستاگرام را باید یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیا دانست. این پلتفرم صدها میلیون کاربر فعال در سوشال مدیا دارد که باعث شده بسیاری از شرکت ها، برندها و سازمان ها از صفحات محبوب برای تبلیغات خود استفاده کنند. یکی از معیارهایی که هزینه تبلیغات در صفحات مختلف را تعیین می کند، تعداد بازدید پست در اینستاگرام است. همچنین صاحبان صفحات مختلف دوست دارند بیشتر دیده شوند. یکی از راه های افزایش بازدید اینستاگرام، افزایش تعداد بازدید پست است. راه های مختلفی برای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام وجود دارد که در این مقاله به برخی از مهم ترین روش ها اشاره می کنیم.

با افزایش تعداد بازدید، لایک، کامنت و فالوور یک صفحه ، آن صفحه می تواند موفق تر شود و پول بیشتری برای تبلیغات دریافت کند.

راه های افزایش بازدید اینستاگرام

راه های افزایش بازدید اینستاگرام

یکی از خدمات کاربردی اینستاگرام ، افزایش بازدید اینستاگرام میباشد. همانطور که گفتیم راه های مختلفی برای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام وجود دارد. در زیر به چند مورد از مهم ترین راه های افزایش بازدید اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

1- خرید بازدید ویدیو اینستاگرام

بسیاری از افراد از روش های ساده تر و سریع تری برای افزایش بازدید ویدیوهای اینستاگرام استفاده می کنند. آنها به جای تلاش برای افزایش بازدید ویدیوی اینستاگرام به صورت ارگانیک در طولانی مدت، بازدیدها را خریداری می کنند. با استفاده از این روش با پرداخت مقداری هزینه در مدت زمان کوتاهی، میزان بازدید پست اینستاگرام شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و در نتیجه میتواند یکی از بهترین،موثرترین و سریع ترین راه های افزایش بازدید اینستاگرام باشد.

2- تولید ویدیوی جذاب

شاید مهم ترین عاملی که می تواند باعث افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام شود، جذابیت خود ویدیو باشد. اگر یک ویدیوی جذاب و مرتبط تولید کنید، افراد زیادی آن را برای یکدیگر ارسال می کنند و این باعث می شود تعداد بازدید از ویدیو و صفحه شما به سادگی و بدون هزینه اضافی افزایش یابد. شاید سوالی که باید قبل از ایجاد یک ویدیو از خود بپرسید این است که کدام ویدیو ها ، بیشتر توجه مخاطبان شما را جلب میکند؟ پاسخ به این سوال می تواند به شما کمک کند مسیر بهتری را تولید محتوای جذاب انتخاب کنید.

3- هشتگ مناسب

هشتگ در اینستاگرام به عنوان یک قیف عمل می کند و مخاطب را به سمت محتوایی که به آن علاقه دارد، هدایت می کند. استفاده از هشتگ های مناسب و صحیح باعث می شود مخاطبین بیشتری محتوای پست صفحه شما را ببینند. توجه داشته باشید که استفاده از هشتگ ها، آسان نیست و باید بر اساس اصول انجام شود و یکی دیگر از بهترین راه های افزایش بازدید اینستاگرام میباشد.

راه های افزایش بازدید اینستاگرام

4- کپشن اصولی

درست است که اینستاگرام یک پلتفرم مبتنی بر عکس و ویدئو است، اما این بدان معنا نیست که شما نباید به کپشن ها اهمیت دهید. کپشن های اساسی، مرتبط و جذاب می‌توانند تعداد بازدیدهای پست شما را افزایش دهند. به عنوان مثال، زمانی که توضیح کوتاهی در مورد برخی محتواها در کپشن وجود دارد، ویدیو را جذاب‌تر می‌کند و مخاطب دقیقاً می‌داند که قرار است کدام پست را تماشا کند. پس در نظر داشته باشید که برای پیروی از راه های افزایش بازدید اینستاگرام نباید کپشن را نادیده بگیرید و باید آن را به صورت اصولی و جذاب بنویسید.

همچنین میتوانید برای خرید تبلیغات بازدیدی اینستاگرام از ما بهره ببرید.

5- انتشار در زمان مناسب

صفحات مختلف گروه های مختلفی از کاربران دارند این باعث می شود زمان مناسب برای انتشار پست ها در صفحات مختلف با یکدیگر متفاوت باشد. انتشار محتوای خود در زمان مناسب باعث می شود افراد بیشتری آن را در پست های اولیه صفحه خود ببینند. مردم معمولاً به چند پست اول فید خود بیشتر از سایر پست ها اهمیت می دهند. همچنین اگر تعداد مناسبی از افراد در مدت زمان کوتاهی پست را تماشا کنند، اینستاگرام آن را در الگوریتم های اکسپلور خود قرار می دهد. با این کار افراد بیشتری ویدیو را تماشا می کنند و بازدید ویدیوی اینستاگرام شما افزایش می یابد.

6- افزایش کیفیت به جای کمیت

باید بدانید که صفحات زیادی هر روز یک یا چند ویدیو و عکس مختلف منتشر می کنند اما این امر در نهایت بازدید را افزایش نمی دهد. به عبارت دیگر، این کار به جای کمک به جذب مخاطبان، باعث می شود که علاقه کمتری به پست های شما داشته باشند. مردم معمولاً صفحات شلوغی را که روزانه پست ها و استوری های زیادی منتشر می کنند، آنفالو می کنند. پس با توجه به نکات ذکر شده پیشنهاد می کنیم به جای بارگزاری روزانه چندین پست بی کیفیت، تکراری و نامناسب، برای تولید محتواهای جذاب و باکیفیت وقت بگذارید. پست کردن این مطالب باعث می شود افراد با علاقه بیشتری پست های صفحه شما را دنبال کنند.

7- افزایش تعامل با مخاطب

از روش های دیگری که میتوان به عنوان راه های افزایش بازدید اینستاگرام و افزایش جذابیت کلی صفحه برای مخاطبان استفاده کرد، افزایش تعامل با مخاطب است. این کار باعث می شود مخاطبان شما بیشتر به پست ها و ویدیوهای شما توجه کنند. همچنین با ارسال ویدیوهایی که در پایان از مخاطبان سوالی پرسیده اید یا از آنها خواسته اید نظر خود را با شما در میان بگذارند، به شما کمک می کند نه تنها با مخاطبان درگیر شوید، بلکه در معرض دید شما نیز قرار می گیرند.

یکی دگیر از راه های افزایش تعامل در اینستاگرام ، آگاهی از روش های جذب فالوور میباشد.

مواردی مانند تولید ویدیوها و محتوای جالب، استفاده از هشتگ مناسب، نوشتن کپشن های اصولی، گذاشتن پست در زمان مناسب و چند مورد دیگر می تواند به مرور زمان بازدید و فالوور پیج اینستاگرام شما را افزایش دهد.

راه های افزایش بازدید اینستاگرام

8- انتشار ویدیوهایی مسابقاتی

شما می توانید یک مسابقه را به روش های مختلف در اینستاگرام برگزار کنید. یکی از مسابقه هایی که می توانید برای افزایش بازدید محتوا در اینستاگرام از آن استفاده کنید، پستی است که یک سوال می پرسد. انجام این کار باعث میشود هرکسی که صفحه را فالو کند، پست شما را ببیند، لایک کند و پاسخ سوال را در قسمت نظرات برای شما ارسال کند، در قرعه کشی شرکت کند. به قید قرعه به تعدادی از این افراد جایزه بدهید. این کار یکی دیگر از راه های افزایش بازدید اینستاگرام شما و افزایش تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های صفحه شما میباشد.

9- تداوم در تولید محتوای ویدیویی

باید بدانید که وقتی مدام محتوای متنوعی مانند ویدئو تولید می کنید، مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد. مخاطبان شما می دانند که بسیاری از پست های مرتبط و جذاب ظرف یک هفته در صفحه شما منتشر خواهند شد. این باعث می شود که آنها همچنان فالوورهای شما باقی بمانند و چندین بار در هفته به صفحه شما سر بزنند و ویدیوهای شما را تماشا کنند.

راه های افزایش بازدید اینستاگرام

10- استوری کردن پست

با استوری کردن پستی که منتشر کرده اید، افراد بیشتری را درگیر محتوای خود خواهید کرد. گاهی اوقات تعداد زیادی پست جدید در فید افراد وجود دارد که ممکن است نتوانند همه آنها را ببینند. به همین دلیل می توانید پست های جالبی که میگذارید را استوری کنید تا افراد بیشتری از انتشار شما مطلع شوند و سپس محتوا را تماشا کنند. این کار به راحتی بازدید از پیج شما را در اینستاگرام افزایش می دهد.

اطلاع از 12 راه افزایش عملکرد و تعامل در اینستاگرام، امری کلیدی در راه افزایش بازدید پیج میباشد.

11- دنبال کردن صفحات مرتبط با محتوای صفحه شما

ممکن است از شما بپرسند که فالو کردن صفحات مشابه، چگونه جزئی از راه های افزایش بازدید اینستاگرام میباشد؟ در پاسخ باید بگوییم که با دنبال کردن صفحات مشابه شما به چندین امتیاز به طور همزمان دست می یابد.

راه های افزایش بازدید اینستاگرام

سخن آخر

شاید در نگاه اول افزایش بازدید پست های اینستاگرام کار ساده ای نباشد اما غیرممکن هم نیست. در این فضای بصری با کمی خلاقیت و ساختار می توانید به رشد صفحه خود کمک کنید. افزایش بازدید اینستاگرام در نهایت روی مسائل دیگر مانند پیشرفت کسب و کار ، گسترش آن و… نیز تاثیر می گذارد و راه های مختلفی برای افزایش بازدید اینستاگرام وجود دارد.

مشاوران و متخصصان ما شما را در راه رونق کسب و کار و ایده هایتان همراهی میکنند و در حوزه های سایت،تلگرام،اینستاگرام و … آماده ارائه انواع خدمات به شما میباشند. در این مقاله راه های افزایش بازدید اینستاگرام را بررسی کرده‌ایم و اکنون می‌دانید چه راهکارهایی برای رشد یک صفحه اینستاگرام وجود دارد. اگر در این موارد سوالی دارید، میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در تمام موارد راهنمایی کنیم.

کلینیک کسب و کار کارینو همراه کسب و کاری نو!

مجله نامه های مرتبط