خدمات تبلیغات سایت به شرط ارائه محتوای مناسب و نمایش در رسانه های مناسب همچنان می تواند بسیار جذاب و هدفمند باشند. در تبلیغات آنلاین، طی سالیان حساسیت تبلیغ‌کنندگان به بودجه تبلیغاتی و استفاده بهینه از آن بیشتر شده است که به تدریج تبلیغات وب سایت را نیز شامل می‌شود. امروزه با تغییر مدل های ارائه تبلیغات تحت وب، صاحبان کسب و کار می توانند از اثربخشی تبلیغات دیجیتال اطمینان حاصل کرده و بودجه بیشتری را به این حوزه اختصاص دهند.

اینجا کارینو بیزینس است ، یک سکو برای خدمات تبلیغات سایت که به صاحبین کسب‌ و کار کمک می‌کند تا اعتبار خود و رتبه سایت خود را در فضای وب‌سایت‌های معتبر فارسی رشد دهند.

همچنین بتوانند محصولات و خدمات خود را برای مخاطبان هدفشان به نمایش بگذارند و ترافیک با کیفیت چشم گیری جذب کنند. کلینیک کسب و کار کارینو همواره در تلاش است تا با استفاده از هوش مصنوعی ( AI) و الگوریتم‌های یادگیری ماشین، عملکرد کمپین‌های تبلیغات اینترنتی را بهبود بخشد و هدفمندترین و مناسب‌ترین تبلیغ را در بهترین رسانه به هر مخاطب نمایش دهد.

انواع خدمات تبلیغات سایت

در اینجا شما میتوانید جهت رشد کسب و کار خودتان برای به فروش رساندن محصولات یا خدمات از انواع خدمات تبلیغات سایت بهره مند شوید.

  • رپورتاژ آگهی
  • بک لینک
  • پوش نوتیفیکیشن

خدمات رپورتاژ آگهی

جالب است بدانید برای استفاده از رپورتاژ آگهی مهم ترین قدم داشتن یک محتوای اختصاصی است که این محتوای باید متن تبلیغاتی باشد که کابر در هنگام خواندن آن متوجه تبلیغی بودن این محتوا نشود !!! اما چطور این محتوا رو داشته باشیم؟

کارینو بیزینس اینجاست تا کار شما را برای داشتن این محتوای تبلیغاتی راحت کند.

خدمات بک لینک

خرید بک لینک تمام صفحات (site wide backlinks) می تواند تیر آخر شما در سئوی وبسایت باشد. این بک لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شود و اعتبار و ارزش خود را از تمام صفحات سایت میزبان دریافت می کند تا آن را به صفحه ی هدف انتقال دهد.

همچنین با توجه به تکرار آن در تمام صفحات در بخش سایدبار سایت به صورت مستقیم ترافیک هدفمند اما کمی را به سایت میزبان هدایت می کند.

اول از همه باید بدانیم که قبل از ساخت بک لینک باید تمام اصول سئو داخلی و سئو تکنیکال را رعایت کرده باشیم.

اعتبار سایت را بررسی کنید، برای این کار باید فاکتور Domian Authority، Page Authorithy و Spam Score سایت را بررسی کنیم. آتوریتی سایت نشان دهنده کیفیت سایت هدف است که توسط ابزار بررسی Moz قابل بررسی است.

کلمه کلیدی مناسب انتخاب کنید، برای اینکار میتوانید به ابزارهای Kwfinder یا Moz مراجعه کنید. انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای بک لینک بسیار حائز اهمیت است. بهترین ابزار google search console است که میتواند تمامی عبارات سایت را نمایش دهد.

بک لینک

انواع بک لینک

بک‌لینک‌هایی که در کارینو بیزینس ارائه می‌شوند، همگی از سایت‌های معتبری هستند و به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند.

بک لینک فالو

بک‌لینک‌ فالو از اعتبار و قدرت بیشتری برخوردارند و اعتبار را از سایت رسانه به سایت مقصد انتقال می‌دهند. همچنین شناسایی آن‌ها برای ربات‌های گوگل هم کار ساده‌ای است. 

بک لینک نوفالو

ربات‌های گوگل از کنار لینک‌های نوفالو به سادگی می‌گذرند و آن‌ها را نادیده می‌گیرند؛ به همین خاطر اعتباری هم از سایت مبدا منتقل نمی‌شود و صرفا کاربران می‌توانند به سایت مقصد سر بزنند و باعث افزایش ترافیک ورودی شوند و به صورت غیرمستقیم روی سئو سایت شما موثر باشند.

خدمات تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

حتما برایتان پیش آمده است  هنگامی که وارد یک سایت می‌شوید از شما سوال شود: «آیا می‌خواهید جدیدترین اخبار برایتان ارسال شود؟» و زیر این سوال گزینه‌ی بله/ خیر یا allow/block را ببینید. در صورتی که گزینه‌ی بله را انتخاب کنید، به وب‌سایت اجازه می‌دهید برای شما پیام‌هایی بفرستد. به این پیام‌ها، پوش نوتیفیکیشن گفته می‌شود.

همچنین شما می‌توانید از این پیام‌ها برای تبلیغات کسب‌وکار خود استفاده کنید. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را می‌توان به عنوان نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی تبلیغات پیامکی در نظر گرفت. با این تفاوت که برای ارسال این تبلیغات نیازی به اطلاعات تماس کاربر ندارید و از طرفی می‌توانید در قالب عکس و متنی جذاب، کاربر را مستقیما به وب‌سایت خود هدایت کنید.