Search
محتوای متنی
محتوای متنی
محتوای تصویری
محتوای تصویری
محتوای صوتی
محتوای صوتی

اگر شما هم خواهان تولید محتوا برای کسب و کار یا وبسایت خود هستید به طور قطع سوالات بسیاری  است که نیاز دارید برای آن ها پاسخی پیدا کنید.

اگر این طور است با ما در ادامه همراه باشید. شاید بتوانیم کمک کوچکی به شما در راه رسیدن به پاسخ سوال هایتان بکنیم. اما قبلش لازم است بدانیم چقدر با تولید محتوا آشنایی دارید.

آیا نسبت به تولید محتوا آشنایی دارید؟

آیا به دنبال سفارش تولید محتوا هستید؟ و آیا با انواع محتوا و ضرورت هر یک از آن ها آشنایی دارید؟ به طور قطعی یکی از مهم ترین نکاتی که در ابتدای کار باید به آن توجه کنید انواع محتوای متنی، تصویری و ویدئویی است که امکان انتشار آن ها در رسانه های مختلف مانند سایت ها و یا شبکه های اجتماعی در اینترنت وجود دارد.

در صورتی که محتوایی که تولید می کنید بهینه نباشد و یا نکات سئو در آن رعایت نشده باشد، امکان دارد حتی با هزینه هایی که می کنید نتوانید به هدف مطلوب خود در نشر محتوا برسید.

برای همین است که در زمان سفارش تولید محتوا باید به طور قطعی بر روی سئو بودن آن تاکید کنید.

تولید محتوا

چرا کارینو بیزینس

به صرفه بودن هزینه خدمات

تضمین کیفیت خدمات

گزارش دهی منظم

پشتیبانی ۷ روز هفته

شروع یک‌ مسیر درست

ارائه خدمات دیتا محور

تفاوت بین سفارش تولید محتوا و سفارش آگهی

به طور قطع باید به هر یک از این موارد با توجه ویژه و دید متفاوتی نگاه کرد. در یک نگاه کلی این دو با هم یک تفاوت اساسی دارند.

هنگامی که شما به دنبال سفارش آگهی هستید در واقع می خواهید به دنبال مخاطبان و کاربران در دنیای مجازی و یا در دنیای واقعی بگردید و ممکن است که شما در این راه از ابزار متفاوتی استفاده کنید.

به فرض مثال امکان دارد که شما از کانال های موجود در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و یا اینستاگرام برای دادن آگهی استفاده نمایید و یا این که از سایت های پر بازدید برای معرفی خود به مردم در دنیای مجازی بهره ببرید.

راه های بسیار زیادی برای سفارش اگهی وجود دارد که هر یک از آن ها می تواند به جای خود بسیار موثر باشد و به شما در جذب مخاطبان و یا مشتری ها بیشتر کمک کند.

اما اگر تا به حال از راهکار انتشار اگهی استفاده کرده اید، باید بدانید که تولید و انتشار محتوا با آگهی تبلیغاتی بسیار تفاوت دارد.

ضروری است بدانید که در تولید محتوا بر خلاف زمان انتشار آگهی نیازی به وبسایت های دیگر و یا کانال های تلگرام که متعلق به افراد دیگر است نیازی ندارید و در زمان تولید محتوا شما در واقع به دنبال این هستید که کاربران سایت شما را پیدا کنند و معمولا این کار را با ابزار سئو انجام خواهید داد.

 

برای شروع بیزینس تولید محتوا تماس بگیرید

Rocket-Right

سفارش تولید محتوا و نشر آگهی در فضای مجازی

همان طور که بیان شد شما برای انتشار محتوا در فضای مجازی  و اینترنت نیازی به سایت های دیگر و یا کانال های دیگران ندارید بلکه باید برای خود یک سایت یا کانال در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ایجاد کنید.

دقیقا برای همین است که در این شیوه تمرکز شما بر روی وبسایت شرکت، برند یا مجموعه خودتان است و هیچ کاری به دادن آگهی در سایت ها و کانال های مجموعه های دیگر نخواهید داشت.

البته این بدان معنا نیست که دادن آگهی یا ریپورتاژ نمی تواند به شما کمک کند. بلکه سفارش رپورتاژ آگهی به عنوان یک مکمل در کنار تولید محتوا برای شما بهترین نتیجه ها را در پی داشته باشد.

برای همین بهترین کسب وکارها در دنیای مجازی و موفق ترین سایت ها به طور معمول سعی می کنند تا در آغاز کار خود از هر دو روش برای جذب مخاطب استفاده کنند.

در واقع یکی از این روش ها که تولید محتوا است که به کاربران کمک می کند تا شما را پیدا کنند.

اما روش دیگر که سفارش رپورتاژ آگهی است به شما کمک می کند تا کاربران را در فضای مجازی پیدا کنید.

به نظر بسیاری از متخصصان بازاریابی با استفاده از هر دو ابزار خواهید توانست بهترین نتیجه را در کمترین زمان به دست آورید.

تفاوت بین سفارش تولید محتوا و سفارش آگهی

به طور قطع باید به هر یک از این موارد با توجه ویژه و دید متفاوتی نگاه کرد. در یک نگاه کلی این دو با هم یک تفاوت اساسی دارند.

هنگامی که شما به دنبال سفارش آگهی هستید در واقع می خواهید به دنبال مخاطبان و کاربران در دنیای مجازی و یا در دنیای واقعی بگردید و ممکن است که شما در این راه از ابزار متفاوتی استفاده کنید.

به فرض مثال امکان دارد که شما از کانال های موجود در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و یا اینستاگرام برای دادن آگهی استفاده نمایید و یا این که از سایت های پر بازدید برای معرفی خود به مردم در دنیای مجازی بهره ببرید.

راه های بسیار زیادی برای سفارش اگهی وجود دارد که هر یک از آن ها می تواند به جای خود بسیار موثر باشد و به شما در جذب مخاطبان و یا مشتری ها بیشتر کمک کند.

اما اگر تا به حال از راهکار انتشار اگهی استفاده کرده اید، باید بدانید که تولید و انتشار محتوا با آگهی تبلیغاتی بسیار تفاوت دارد.

ضروری است بدانید که در تولید محتوا بر خلاف زمان انتشار آگهی نیازی به وبسایت های دیگر و یا کانال های تلگرام که متعلق به افراد دیگر است نیازی ندارید و در زمان تولید محتوا شما در واقع به دنبال این هستید که کاربران سایت شما را پیدا کنند و معمولا این کار را با ابزار سئو انجام خواهید داد.

 

سفارش تولید محتوا و نشر آگهی در فضای مجازی

همان طور که بیان شد شما برای انتشار محتوا در فضای مجازی  و اینترنت نیازی به سایت های دیگر و یا کانال های دیگران ندارید بلکه باید برای خود یک سایت یا کانال در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ایجاد کنید.

دقیقا برای همین است که در این شیوه تمرکز شما بر روی وبسایت شرکت، برند یا مجموعه خودتان است و هیچ کاری به دادن آگهی در سایت ها و کانال های مجموعه های دیگر نخواهید داشت.

البته این بدان معنا نیست که دادن آگهی یا ریپورتاژ نمی تواند به شما کمک کند. بلکه سفارش رپورتاژ آگهی به عنوان یک مکمل در کنار تولید محتوا برای شما بهترین نتیجه ها را در پی داشته باشد.

برای همین بهترین کسب وکارها در دنیای مجازی و موفق ترین سایت ها به طور معمول سعی می کنند تا در آغاز کار خود از هر دو روش برای جذب مخاطب استفاده کنند.

.
در واقع یکی از این روش ها که تولید محتوا است که به کاربران کمک می کند تا شما را پیدا کنند.

اما روش دیگر که سفارش رپورتاژ آگهی است به شما کمک می کند تا کاربران را در فضای مجازی پیدا کنید.

به نظر بسیاری از متخصصان بازاریابی با استفاده از هر دو ابزار خواهید توانست بهترین نتیجه را در کمترین زمان به دست آورید.

تولید محتوای سئو شده

انواع محتوا و شیوه سفارش آن

هر کسی بستگی به نیاز خود اقدام به تولید محتوای متنی، ویدئویی و .. مناسب برای انتشار در فضای مجازی کند.

اگر قصد تولید محتوا برای سایت یا شبکه های اجتماعی را دارید باید نخست در مورد نوع محتوایی که قصد تولید محتوای آن را دارید تصمیم بگیرید شما باید این کار را با توجه به نیازمندی های خود انجام دهید.

برای مثال ممکن است که شما یک محصول داشته باشید که نیاز به معرفی داشته باشد، در این صورت شاید یکی از بهترین راه های تولید محتوا، تولید یک محتوای متنی باشد که به معرفی محصول شما می پردازد.

البته راه های دیگری هم برای معرفی محصولات وجود دارند که به فرض مثال می توان به تولید محتوای ویدئویی یا تصویری اشاره نمود که در آن محصول شما به صورت تصویری به نمایش گذاشته شده است.

هر یک از این ابزارها باید در جای خود به بهترین شکل استفاده شوند تا بعد از سفارش تولید محتوا و معرفی محصولات و خدمات شما در فضای مجازی کاربران مشتاق را هر چه بیشتر به سمت شما جذب کند.

نکته دیگر این است که باید توجه داشته باشید که محتوای خود را در چه رسانه ای می خواهید انتشار دهید. برا مثال اگر شما یک وبسایت دارید، به طور قطع امکان انتشار انواع محتوای متنی، تصویری و ویدئویی را خواهید داشت.

اما در صورت استفاده از شبکه های اجتماعی امکان دارد نیاز به تولید محتوای خاصی داشته باشید. زیرا که بعضی از شبکه های اجتماعی بیشتر ویدئو محور هستند. به عنوان مثال یک کانال اینستاگرامی دارید شاید بهتر باشد روی تولید محتوای تصویری تمرکز بیشتری داشته باشید.

به روز رسانی محتوا به صورت پایه ای

شما می توانید برای محتواهای قدیمی وبسایت خود نیز که قبلا در وبسایت منتشر کرده اید، سفارش تولید محتوا جدید بدهید.

حال تصور کنید این به روز رسانی محتوایی با محتوا باکیفیت انجام شود که قطعا می تواند به وبسایت شما یک رشد اساسی بدهد.

نکات مهم در زمان ثبت سفارش محتوا

زمانی که شما می خواهید بحث تولید محتوا خود را برون سپاری کنید و به یک شرکت بسپارید بهتر است نکات زیر را در مورد آن رعایت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای بحث تولید محتوا خود بگیرید.

  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای هر مطلب
  • تعیین کلماتی که برای لینک سازی داخلی می خواهید استفاده کنید.
  • ارسال کلمات لانگ تیل و lsi برای تولید کننده محتوا
  • تعریف پرسونای مخاطب هدف

رعایت همین 4 نکته می تواند کیفیت محتوا سفارش داده شما را افزایش دهد. کافی است فقط به این 4 نکته در هنگام سفارش محتوا خود دقت کنید و با ریز جزئیات آن را به نویسنده خود انتقال دهید.

امیدواریم تا اینجای کار توانسته باشیم گام کوچکی در راه پاسخ دادن به تعدادی از سوال های شما در زمینه سفارش تولید محتوا و هزینه های آن برداشته باشیم و شما را با اهمیت این موضوع آشنا کرده باشیم.

به طور قطع در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را در زمینه تولید محتوا، سفارش آگهی و موارد مرتبط در اختیار شما قرار دهیم.

سفارش آنلاین و اینترنتی تولید محتوا

بعد از شیوع کرونا، همه چیز به صورت آنلاین شده است حتی تولید محتوا.

برای اینکه بتوانید سفارش آنلاین تولید محتوا انجام دهید، کافی است از طریق پنل سفارش تولید محتوا  کارینو بیزینس اقدام نمایید.

از مزایای  سفارش آنلاین تولید محتوا می توان به مواردی چون ارتباط سریع با تیم پشتیبانی، رفع مشکلات و همینطور ارتباط مستقیم با تیم فروش و نویسنده جهت انجام تغییرات و مواردی که شما برای داشتن محتوا بهتر و قوی تر نیاز دارید.

تولید محتوای متنی

 

مراحل تولید محتوای خوب

 1- انتخاب موضوع

به عنوان گام نخست در مورد مسئله تولید محتوا، انتخاب موضوع می تواند مهمترین قدم باشد. شما با داشتن دانش کافی و اطلاعات لازم از نیاز کاربر خود می توانید بهترین موضوع را در حوزه ای که در حال فعالیت در آن هستید انتخاب کنید و برای بحث تولید محتوای آن اقدام نمایید.

2- نوشتن عنوان جذاب

برای اینکه بتوانید کاربران خود را به سمت محتوای خود در دنیای وب، که میزان زیادی محتوا وجود دارد جذب کنید، داشتن یک عنوان جذاب می باشد که نوشتن عنوان جذاب نیز برای خود بحث مفصل و طولانی دارد.

3- قلاب محتوایی

در سفارش تولید محتوای سایت باید دقت داشته باشید که حتما، در 500 کلمه اول، به گونه ای اقدام کنید که کاربر جذب محتوای شما شود و حس نیاز در کاربر ایجاد شود تا از این طریق بتوانید، او را تا آخرین کلمه محتوا خود نگه دارید.

پس می توان گفت یکی دیگر از بخش هایی که شما باید خیلی به آن توجه کنید، قلاب محتوایی شما می باشد.

4- نوشتن زیر عنوان های جذاب و قشنگ

همانطور که داشتن عنوان جذاب می تواند کاربران را به داخل سایت جذب کند، داشتن زیرعنوان های قشنگ باعث ماندگاری کاربر در وبسایت شما می گردد که این امر می تواند خیلی زیاد به موضوع سئو سایت شما کمک کند.

5- استفاده از تصاویر مفید و مرتبط

داشتن تصاویر و فایل های گرافیکی جذاب می تواند آنقدر کاربر را به وبسایت شما جذب کند که او مدت زمان ماندن در صفحه سایت شما را فراموش کند.

تصاویر جذاب، می توانند خیلی خیلی به رشد سایت شما کمک کنند.

سفارش تولید محتوا متنی

یکی از مهم ترین و شاید گفت مهم ترین بخش در سئو، داشتن یک تیم محتوایی خوب و با کیفیت است. زمانی که شما بتوانید محتوای خوب به کاربر خود بدهید، می توانید رتبه های عالی را در گوگل دریافت کنید.

سفارش تولید محتوا متنی نیز از این موضوع مستثنا نیست، شما باید برای کاربران خود که محتوای متنی را دوست دارند، از یک تیم متخصص و حرفه ای در زمینه تولید محتوا کمک بگیرید.

داشتن فرمت محتواهایی مثل؛ ویدیو، پادکست، تصویر و … نیز می تواند تاثیر چشم گیری بر نحوه رشد وبسایت شما داشته باشند.

سفارش تولید محتوا متنی قاعدتا دارای قوانین و اصول خاصی می باشد. اگر شما بخواهید یک سفارش خوب داشته باشید تا بتوانید نتیجه عالی از محتوا بگیرید بهتر است این موارد را در سفارش تولید محتوا متنی خود رعایت کنید:

  • از نیاز کاربر خود غافل نشوید.
  • لحن و نحوه نوشتن محتوا را حتما در هنگام سفارش بیان کنید.
  • لینک سازی های داخلی را قبل از ثبت سفارش مشخص کنید.
  • از فرد متخصص در حوزه کاری خود برای نوشتن محتوا کمک بگیرید.

رعایت همین 4 اصل در سفارش تولید محتوا سایت خود، می تواند نتیجه خیلی بهتری را به شما بدهد.

برای شروع بیزینس دیجیتالی تماس بگیرید