تاثیر طراحی سایت برای کسب و کارها
تاثیر طراحی سایت برای کسب و کارها

تأثیر طراحی سایت روی کسب و کارها

اشتراک گذاری

در بحبوحه زندگی در دنیای دیجیتال، تأثیر طراحی سایت روی کسب و کارها بسیار مهم است. اگر شغل دارید و وب سایت ندارید، احتمالاً فرصت های شغلی را از دست می دهید. یک وب سایت می تواند برای پیاده سازی انواع استراتژی های بازاریابی برای کمک به رشد کسب و کار شما استفاده شود.

با توجه به سرعت رشد اینترنت در سراسر جهان و تغییر در مدل کسب و کار ها اکثر مدیران و صاحبان کسب و کار به سمت تبلیغات در فضای اینترنت و مجازی رفته اند به اصطلاح فنی تر دیجیتال مارکتینگ که دارای شاخه های متفاوتی می باشد از جمله طراحی سایت و سئو ، سوشال مدیا ، تبلیغات و…

یک وب سایت و استراتژی حضور آنلاین به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را آنلاین کنید. یک وب سایت مهم است زیرا به ایجاد اعتبار به عنوان یک تجارت کمک می کند.

با سرعت رشد تکنولوژی و ورود این حوزه به فضای کاری موجب شد تا نقل و انتقالات مالی ، کالایی و خدماتی با سرعت بسیار بیشتر و خرید و فروش ها در بستر اینترنت انجام بپذیرد همین مسئله سبب شد تا کسب و کار های مختلف به سمت طراحی سایت و ساخت وبسایت روی بیاورند. 

تأثیر طراحی سایت روی کسب و کارها

روند سنتی کسب و کار ها که پدران ما به آن عادت کرده بودند با توسعه فضای مجازی از بین رفته و تقریبا باعث شده است تا کسب و کار های بزرگ که در مقابل این تغییر پافشاری میکنند از رقابت حذف شوند و کسب و کار های کوچک که حتی سرمایه گذاری مالی چشمگیری نداشته اند به سرعت رشد کنند و تبدیل به سازمان های بزرگ و چند فرهنگی شوند مانند دیجی کالا ،اسنپ و … نمونه های عصر حاضر ما هستند.

آیا از وبسایت برای هر مدل کسب و کاری می شود استفاده کرد ؟ 

 

طراحی سایت

 

جواب این سوال بستگی دارد به استراتژی شما از مدل وبسایتی که قصد طراحی آن را دارید. قبل از هرکاری این سوال از خودتان بپرسید:

تأثیر طراحی سایت روی کسب و کارها به چه صورت است؟

جواب این سوال به دلیل اهمیت دارد که باعث می شود تا شما مدل سایت انتخاب کنید. 

به طور مثال شما اگر قصدتان فروش محصولات هست باید برای شما طراحی وبسایت فروشگاهی انجام شود و یا اگر شرکتی هست که قصد معرفی خودتان را دارید طراحی وب سایت شرکتی باید انجام شود.

ضمانتی وجود دارد که باعث موفقیت وبسایت شود ؟ 

هر کسب و کاری فعالیت هایی که در زمینه توسعه خود انجام می دهد. باید در نظر داشته باشد که امکان دارد این موارد هم با شکست همراه باشد هم با پیروزی این مورد بستگی به نوع دیدگاه و میزان فعالیت شما به صورت مداوم و صحیح دارد ضمانت موفقیت شما می باشد.

در کنار این موارد انجام فعالیت هایی مثل تبلیغات ، تولید محتوا برای بهینه سازی موتور های جست و جو ( Seo) می توانند عواملی باشند جهت هموار کردن راه موفقیت شما عزیزان که ما در مقاله قبلی کامل راجب اهمیت تولید محتوا شما را راهنمایی و آگاه کردیم.

برای طراحی وبسایت چیکار کنیم ؟ 

 

web design

 

برای طراحی وب سایت دو راهکار پیش روی شما می باشد: 

  1.  آموزش دیده باشید و تخصص لازم جهت طراحی سایت و کدنویسی کسب کنید. 
  2. پروژه طراحی سایت خودتان به دیگران بسپارید.

این دو راهکاری هستند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. 

 راهکار اول یا راهکار دوم برای طراحی سایت ؟ 

طبیعتا راهکار اول یعنی آموزش و کسب مهارت نیازمند هزینه ، زمان و علاقه هست که فارغ از تجربه کافی بوده اما جهت شروع کار مناسب هست اما راهکار دوم که مورد استقبال بین مدیران و صاحبین مشاغل هست بنابراین خیلی از افراد دیگر هم برای کسب و کار خود اقدام به برون سپاری به صورت پروژه ای به آژانس های دیجیتال مارکتینگ ، طراحان سایت ، کلینیک کسب و کار ومی کنند ما در کلینیک کسب و کار کارینو  با بهره گیری از تیمی تخصصی در حوزه طراحی سایت در خدمت شماست تا وبسایت منحصر به فرد کسب و کار شما طراحی کنیم و در مسیر موفقیت در کنار شما باشیم.

 

هزینه های طراحی سایت به چه صورت است ؟

هزیه و طراحی هر وبسایتی با وبسایت دیگر متفاوت خواهد بود زیرا باتوجه به نوع دیدگاه هر فرد و میزان خلاقیت و سلیقه متفاوت باعث می شود تا در هر وبسایتی قابلیت های متفاوتی بهره گرفته شود اما به طور کلی از دو مدل وب سایت می شود بهره برد.

وبسایت های ورد پرس که با هزینه های معقولانه تر سایت هایی با پنل های دسترسی بسیار ساده تر و امکان بهینه سازی آسان تر در اختیار شما قرار می دهند و یا وبسایت های کدنویسی شده منحصر به فرد با قیمت های متفاوت که تعرفه مشخص و واحدی نخواهد داشت.

به صورت کلی طراحی وبسایت با قابلیت های مختلف به چند روش و چند هزینه صورت می گیرد به عنوان مثال شرکت های سایت ساز سایت هایی متوسط رو به ضعیف یا برخی متوسط رو به قوی طراحی می کنند با پایه قیمت های ۶ میلیون تومان به بالا.

سایت هایی با قابلیت های بهتر ، طراحی انحصاری ، ورد پرس و سرعت بالا نیز از ۱۵ میلیون تومان آغاز می شوند.

طراحی وبسایت های ارزان قیمت موثر نیست ؟

وبسایت های ارزان قیمت برای صاحبین مشاغل بسیار جذاب هستند که با خرید یک پکیج آماده با کلی امکانات میتوانیم صاحب یک وبسایت قوی شویم که به توسعه کسب و کار ما کمک می کند که سرابی بیش نخواهد بود این امر و از واقعیت بدور خواهد بود زیرا این وبسایت فارغ از سرعت بالا  ، عدم امکان توسعه مفید ، عدم جذابیت برای کاربر ، فارغ از طراحی کاربردی و مخاطب پسند هستند که این چالش ها در ادامه راه سبب :

  • افزایش هزینه
  • اتلاف وقت و انرژی
  • عدم نتیجه گیری

پشیمانی و عدم انگیزه کافی جهت پیگیری ، بهبود و توسعه کسب و کار در فضای دیجیتال خواهد شد.

کدام نوع طراحی وبسایت بهتر است ؟

باتوجه به اینکه اغلب افراد تازه وارد هستند به حوزه طراحی وبسایت ها و طبیعتا پس از طراحی نیاز به بهینه سازی موتور جستوجو‌ (seo) نیز می باشد پس بهترین مشاوره کسب و کار برای این عزیزان استفاده از سایت های با کیفیت سرعت بالا با غالب های انحصاری هست که بتواند جوابگو فعالیت های شما باشد.

با استفاده از این وبسایت ها شما چند سال نیاز به توسعه و هزینه های سرسام آور برای سئو خود نخواهید داشت به غیر از زمانی که شما برای توسعه سریعتر و رشد بیشتر نیاز به تبلیغات ، سئو قوی تر داشته باشید و یا تعداد عضو های سایت شما این نوید را به شما بدهد که با توسعه این سایت امکان گسترش بیشتری کسب و کار شما خواهد داشت.

همچنین برای انجام اینکار چه خودتان بخواهید انجام دهید چه به تیم دیگری بسپارید نیاز از که از اصول انجام سئو آگاهی اولیه را داشته باشید که ما در مقاله به صورت کامل به شما ارائو دادیم.

ما در کلینیک کسب و کار کارینو با بهره گیری از تیمی تخصصی در حوزه طراحی سایت  در خدمت شماست تا وبسایت منحصر به فرد کسب و کار شما طراحی کنیم و در مسیر موفقیت در کنار شما باشیم.

با ما چون الماس بدرخشید

 

مجله نامه های مرتبط